Bloggträff

Jag blev medbjuden på bloggträff av min storbloggande syster som går under namnet Fnulan. Det var Panduro Hobby i Malmö som bjöd på en trevlig kväll. Chefen berättade om företaget. Personal var på plats och hade olika workshops där de visade decoupage, hur man kan göra smycken och en ny variant på Scrapbooking. Jag fastnade för det sistnämnda som heter Art Journaling. Köpte olika tillbehör och pyssel för att starta. Skulle vilja göra en bok som visar våra huvudstadsresor. Det bjöds på fika och vi fick varsin goodiebag. Den var inte dålig. Startkit för Art Journaling, Påskpyssel och smyckepyssel. Det låg även deras egen hobbyguide som är en tjock bok med många olika tips och idéer på pyssel. Det var en mycket trevlig kväll och fantastisk personal. Tack syrran för att jag fick följa med.



Kommentarer
Fnulan

Kul att du följer med!!!

2013-03-20 @ 22:49:13
URL: http://www.femme.se/fnulan


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kamillan.blogg.se

Här får du en salig blanding av resor, mat, städ och vuxenliv

RSS 2.0